Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
P.P.H.U. Kamil Szmalec
Pawłów 42a
27-225 Pawłów

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

P.P.H.U. Kamil Szmalec
Pawłów 42a
27-225 Pawłów

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Koszty przesyłki zwrotnej: po stronie Kupującego. 

W przypadku skorzystania z promocji/rabatu/ulgi na darmową dostawę lub inne korzyści wynikające ze złożonego zamówienia, odstępując częściowo lub w całości od umowy zakupu Kupujący zobowiązany jest do: zwrotu korzyści (rzeczy, gratisu) oraz/lub pokrycia kosztów podstawowej ceny usługi dostawy należnej tylko w przypadku zakupu wszystkich produktów wskazanych w pierwotnie złożonym zamówieniu.  


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl